Dilemma's van reisblogs - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Chantal Menting - WaarBenJij.nu Dilemma's van reisblogs - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Chantal Menting - WaarBenJij.nu

Dilemma's van reisblogs

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

26 Oktober 2014 | Nederland, Apeldoorn

Vorige week dacht ik het eindelijk voor elkaar te hebben en van mijn lijstje weg te kunnen strepen....ik had een reisblog. Via traveldiaries. Alleen toen ik er van de week mee aan de gang ging, bleek dat deze site nog niet helemaal compatible was met de tablets. Aangezien ik het al helemaal zag gebeuren dat ik de eerste de beste dag mijn Surface het raam uit zou gooien, doordat door een trage Wifi-verbinding en nog niet alle functionaliteiten optimaal via de tablet, mij de nodige frustraties zouden opleveren, heb ik nu toch maar een reisblog aangemaakt op de grootste aanbieder, en hopelijk ook de meest stabiele.

De volgende twee verslagen die hier op komen te staan, zijn dus die ik vorige week al op traveldiaries had gepost, namelijk "nog 12 dagen", inmiddels dus nog maar 5 :-) en de reisroute.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6002

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 25 November 2014

Myanmar

Landen bezocht: